Utrinki

Uvodna kondicijska tura AO Kranj 2024

6. 10. 2024,

V nedeljo 29. septembra smo se ob 07:00 zbrali na parkirišču ob cesti čez prelaz Ljubelj od koder smo se v roku 30 minut povzpeli do Koče na Ljubelju. Nadaljevali smo po grebenu Ljubeljščice in se po dobri uri hoje ter po malček poplezavanja povzpeli do Vrha Ljubeljščice (Triangel). Za tem smo grebensko prečenje nadaljevali čez Može. Med tem smo morali paziti na razrahljan skalni teren. Naši inštruktorji so nam v pomoč napeljali vrvno ograjo, katero je posameznik uporabil sam, […]

Matterhorn

28. 9. 2024,

Letošnji dopust je pripadal Švici, prav tako sva bila tam 2021 in iz sosednjega Gornergrata gledala eden in edini mogočni Matterhorn. Ideja, da gremo skupaj z Jakobom in Aneo, se nama zelo dopade, saj imava čas, da vmes skočiva na kakšen 4 tisočak. Dolga želja je seveda Matterhorn, ki ga gledam že nekaj let. Že res, da se po Hornli grebenu odvija množičen turizem, ampak naju to ne odvrne, saj je vzpon planiran čez teden, prav tako nam je veliko bolj na poti Zermatt kot pa Cervino in […]

Skuta, Smer pod stolpom

25. 9. 2024,

V nedeljo sva z Urbanom plezala Smer pod stolpom v južni steni Skute. Prijetno naju je grelo sonce, za kratke rokave. Zato pa so južne stene :), za letos je bilo dovolj zmrzovanja (dokler ne pride ta prava zima, seveda). Sonce pa ni grelo samo naju, ampak tudi sneg in vsa ta voda je pač morala nekam iti. Tako naju je na dostopu pričakal dokaj žalosten pogled na razmočeno steno.  Ja nič, greva pogledat oziroma pošlatat od blizu. Prvi raztežaj je […]

Slovenija planinari 2024

24. 9. 2024,

Alpinistični in mladinski odsek Planinskega društva Kranj smo letos sodelovali v projektu Slovenija planinari, ki je podprto s strani Planinske zveze Slovenije. Mladinski odsek je izvedel planinski tabor v Bohinju in okolici, ki je privabil kar 120 otrok! Na tej povezavi so objavili kratko reportažo. Alpinistični odsek je v sklopu projekta izvajal celoletne vadbe športnega plezanja na umetnih stenah. Na rednih vadbah so naši člani pod vodstvom izkušenih trenerjev razvijali svoje plezalne sposobnosti, krepili mišice in se pripravljali na plezanje […]

Plezanje v deželi ovc in kiltov

17. 9. 2024,

Po dveh “vročih” izkušnjah preteklih dveh let (brutalna avgustovska korziška vročina, in pa neusmiljeno sonce Centralnih Alp) sva s punco sklenila pakt: poleti se hodi samo še na sever! Tako sva letos najine poglede usmerila proti najbolj severnemu delu Velike Britanije, Škotski, kjer je to leto (po besedah lokalnega guruja Davea MacLeoda) kraljevalo še posebej mrzlo – in uscano – poletje. Za dva tedna sva najela miniaturni kampervan in raziskovala zahodno obalo Škotske. Najin cilj je bil dosežen – v […]

Zaključni tabor NAŠ – Gesäuse

Letošnjo nadaljevalno alpinistično šolo smo pripeljali do točke, da nam je preostal le še zaključni tabor. Na podlagi vremenskih napovedi in časa / dopustov in z ozirom na druge tabore smo se odločili, da “skočimo” za ca. 4-5 dni v Gesäuse na Avstrijsko Štajersko. Po nekaj odpovedih s strani ostalih tečajnikov smo za tabor ostali trije udeleženci (sam sem do zadnjega iskal +1, da ne bi bilo potrebno plezat v 3), jaz, Anamarija in vodja (g. ravnatelj NAŠ), Uroš. 🙂 […]

Tabor Nejca Zaplotnika

12. 9. 2024,

Tokrat nas ni odpihnil veter, ne odplaknila voda in tabor Nejca Zaplotnika se je po enoletnem premoru vrnil na koledar alpinističnih druženj. Kočo na Ledinah še vedno prenavljajo, zato smo letošnji tabor organizirali na koči na Klemenči Jami. Destinacija se izkazala za več kot primerno, saj izhodišče ponuja poleg dolgih klasičnih smeri v Ojstrici tudi krajše smeri v Škarjah in navrtane smeri v Krofički. Tabora se je udeležilo kar 28 alpinistov in alpinistk. Od tistih ki so šele dobro začeli […]

Centralna smer v Srebrnjaku

5. 9. 2024,

V torek sva z Urbanom šla plezat Centralno smer v Srebrnjaku (IV, 450m). Zaradi negotove vremenske napovedi se dobiva ob 3:15 zjutraj in čez kakšno uro in pol že dostopava proti planini Zapotok s čelkami na glavi. Ker plezava v levem delu stene, se malo pred kočo pri hudourniku usmeriva levo čez potok. Okoli naju je čisto temno in stezo malo zgrešiva, ampak poiščeva dokaj lepe prehode čez mokro ruševje, do velike grape, ki naju pripelje tik pod vznožje stene […]

Miss Julijcev

27. 8. 2024,

Z Anjo sva se v soboto lotila plezanja smeri Krobath Metzger, V, 600m  v Trbiški Krniški špici. Prejšnji dan sva stopila do bivaka Carnizza v Mrzlih vodah, kjer je bila že zbrana družba čeških pohodnikov, ki so nama pokazali, da nama pripade podstrešje brez jogija. V zvokih smrčanja sva zatisnila oči in se veselila naslednjega dne. Prvi raztežaj sva preplezala nenavezana in ves privarčevan čas porabila, da sva našla prvo sidrišče. Plezanje in skala skozi smer postajata vse boljša in […]

Jugov steber v Triglavu

26. 8. 2024,

V nedeljo sva se z Anžetom po dolgem času ujela za plezanje. Anže pravi, da še ni plezal v Steni in predlaga Jugov steber 900m V-/IV. Jaz se hitro strinjam, saj je plezanje v Triglavu lepo doživetje, ki ga ne more okrniti niti spremenjen prometni režim. Tako se proti smeri odpraviva v jutranjih urah, ko se noč počasi spreminja v dan in vmes z malo treme in spoštovanja opazujeva celoten masiv Triglavske stene. Pri vznožju stene še poplezava po rahlo […]